- Hol érhető el a szolgáltatás? Nem találom a címem a listában, miért?
-
Azt, hogy konkrét címen elérhető-e a szolgáltatásunk, a www.flip.hu oldalunkon tudod ellenőrizni.
Jelenleg több, mint 900 ezer háztartásban tudunk szolgáltatni. Terveink között szerepel, hogy további városokban és területeken is megjelenjünk, ehhez stratégiánkat a felmerülő igények alapján is formáljuk.
- Mivel jár a szolgáltató váltás? Megtarthatom a jelenlegi telefonszámomat?
-
Meglévő telefonszolgáltatásod számhordozását a leggyorsabban és legegyszerűbben online kezdeményezheted a megrendelési folyamatban.
Az igény benyújtásakor az alábbiakra kell fokozottan figyelned:
Az igénybejelentő oldalon a személyi okmányokban szereplő adatokat add meg, pontosan. Amennyiben ez időközben megváltozott, akkor a számhordozás előtt kell ezeket javítani az átadó szolgáltatónál. Ellenkező esetben az igényt nem tudjuk teljesíteni.
Igényed megérkezését a megadott e-mail címen igazoljuk vissza. Ha nem kapnád meg, javasoljuk, ellenőrizd a levelező rendszered spam vagy promóciók mappáit.
Ügyelj arra, hogy a kapcsolattartó mobilszámodon elérhető legyél, hogy munkatársaink - az igényed elküldését követő 24 órán belül - felvehessék veled a kapcsolatot. Érdeklődj a jelenlegi szolgáltatódnál, hogy van-e határozott idejű (azaz hűség) szerződésedből eredő kötbérfizetési kötelezettséged. Ha van, és nem tudod vállalni a kötbér kifizetését, javasoljuk, hogy igényeddel várd meg, amíg a hűségidőd lejár.
Rendezd az átadó szolgáltatónál a számláid. Ha 30 napon túli tartozásod van, a számhordozási igényed nem fog teljesülni, illetve vedd figyelembe, hogy a számhordozás megtörténtéig esedékes díjakat mindenképp ki kell fizetned az átadó szolgáltatónak.
Hétvégén és munkaszüneti napon nincs számhordozás, illetve ezeken a napokon telefonos egyeztetés miatt sem keresünk.
- Hol érhető el az HBO és hogyan lehet megrendelni?
-
Minden Flip előfizető számára elérhető a Szuper HBO Pak vagy Szuper HBO MaxPak csomag. Meglévő előfizetők a Flip fiókban a Szolgáltatások alatt a Módosítás funkcióval rendelhetik meg az HBO csomagot. További információkat itt érhetsz el.
- Hogyan aktiválhatom a Max szolgáltatást?
-
Az HBO csomag megrendelését és aktiválását követően elérhetővé válik a Max regisztráció. A Flip előfizetők a fiókjukban a Szolgáltatások menüpontban megtalálják az HBO regisztrációs kódot és egy Regisztráció gombot. A regisztráció gomb megnyomásával az ügyfél átkerül a Max oldalára a regisztrációs űrlapra, ahol már ki van választva a Flip, mint operátor és a regisztrációs kód is be van írva. Az ügyfélnek meg kell adni egy felhasználónevet, e-mail címet és jelszót. Sikeres regisztrációt követően az ügyfél egyből tudja használni a Max szolgáltatást, visszaigazoló e-mailt kap az megadott e-mail címre és a Flip fiókjában is eltűnik a Regisztráció gomb, a helyére pedig kiírjuk, hogy ekkor történt meg a Max regisztráció.
- Hogyan tudom módosítani a Flip csomagomat?
-
A Flip csomagban a Tv, Internet, Telefon szolgáltatásokat külön-külön nem tudjuk biztosítani, a csomag feltétele mindhárom szolgáltatás egyidejű megléte. Amennyiben a lakóhelyeden és a díjcsomagod szerint elérhető, lehetőséged van internet gyorsító opciót igényelni az ügyfélfiókban vagy a 1446-os telefonszámon ügyfélszolgálatunkat felkeresve. Emellett ha több TV-n szeretnétek egyszerre TV-zni, akkor extra (maximum plusz 2) vevőegység is rendelhető, így egyszerre 3 TV-n tudjátok HD minőségben nézni a Flip TV szolgáltatást.
- Van lehetőségem arra, hogy a szerződést személyesen kössem meg, vagy személyesen intézzem ügyeimet?
-
Igen. A Flip a webes és call center-es csatornáin fogad ügyfélmegkereséseket. Utóbbi esetén kérheted, hogy egy üzletkötő kollégánk személyesen felkeressen az otthonodban. Személyes ügyfélszolgálati pontokat a törvényi előírás minimumán teszünk elérhetővé, azaz megyénként 1-1 üzletben, heti egy napon, éppen annak érdekében, hogy meg tudjuk őrizni versenyképes árazásunkat. Ezeken a pontokon az igények rögzítésére szorítkozunk és az említett flipes csatornát üzemeltető kollegák segítségével kezeljük. Amennyiben ragaszkodsz az üzletben történő felkeresésünkhöz, a címeket itt találod.
- Ki a szolgáltatód és hol érhetsz el minket?
-
A szolgáltató a Magyar Telekom Nyrt., ami azt jelenti, hogy Flipesként a Magyar Telekom hálózatát használod. Az ügyfélszolgálati számunk 1446, a honlapcímünk www.flip.hu.
- Hogyan köthetsz Flipre szerződést?
-
Megkereshetsz minket online a www.flip.hu-n, köthetsz szerződést telefonon a 1446-on, és ügynökeinknél, akik szívesen felkeresnek otthonodban és tájékoztatnak minden fontos tudnivalóról. A megkeresésed alapján felvesszük az igényed, ellenőrizzük hogy tudunk-e nálad szolgáltatást nyújtani. Ha ez sikeres volt, megkeresünk téged egy létesítési időponttal. A szerződéshez szükségünk lesz az adataidra, és a szolgáltatással kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozataidra, ezekről mind tájékoztatunk az igényed leadásakor. A szerződésed akkor fog létrejönni, amikor a szolgáltatásod létesítjük, erről is külön tájékoztatást fogsz kapni.
- Módosítható-e a szerződésed?
-
Ha újabb szolgáltatást vennél tőlünk igénybe, az szerződésmódosítással jár. Ha új szolgáltatást igényelsz nálunk, és tudjuk teljesíteni amit kérsz, megrendelésedre küldünk neked egy szerződésmódosító dokumentumot. Vannak olyan esetek, amikor mi egyoldalúan is módosíthatjuk a szerződésed. Ezekre az esetekre szigorú követelmények vonatkoznak, amelyek betartására mindig nagy figyelmet fordítunk és a módosításról előzetesen tájékoztatni fogunk.
- Hogyan tudod megszüntetni a szerződést?
-
Mivel nálunk nincs hűségszerződés, a szerződésed bármikor felmondható.
- Van-e neked bármilyen kötelezettséged a velünk kötött szerződésben?
-
Mi mindenben próbáljuk az igényeidet kielégíteni, cserébe kérjük, hogy a szolgáltatásunkat rendeltetésszerűen használd, határidőben fizesd a díjakat, és ha szükséges, működj velünk együtt, hogy a szolgáltatásod zavartalanul nyújthassuk számodra.
- Miért kell a megrendeléskor élő e-mail címmel rendelkeznem, avagy mire jó az online ügyfélfiók?
-
Az online ügyfél fiókkal egyszerűbbé válik az online ügyintézés, legyen szó vásárlásról az online shopban vagy ügyintézésről az online ügyfélszolgálaton. Az e-mail címes belépésnek köszönhetően többé nincs szükség a különböző szerződés- vagy ügyfélazonosítókra az online bejelentkezésez, hanem elég az e-mail címedet és jelszavadat ismerned. Emellett, ha elfelejted a jelszavadat, akkor az e-mail címedre tudunk küldeni egy jelszóemlékeztető levelet, így tudunk téged azonosítani.
Ha még nincs saját e-mail címed, akkor azt javasoljuk, hogy az egyik ingyenes e-mail cím szolgáltatónál regisztrálj egyet. A legnépszerűbb, magyar nyelven is elérhető szolgáltató a Google gmail.com szolgáltatása.
- A szolgáltatáshoz kapok e-mail címet?
-
Nem. Nagyon sok, erre szakosodott, ingyenes e-mail szolgáltató létezik. A legnépszerűbb, magyar nyelven is elérhető eszköz a gmail.com a Google-től.
- Hogyan tudom átvinni a Flip szolgáltatásomat, ha új helyre költözöm?
-
Mindenképpen keresd meg az ügyfélszolgálatunkat és jelezd a szolgáltatás áthelyezési igényedet az új lakóhelyedre.
Kollégánk ellenőrzi fogja a rendszerekben, hogy valóban elérhető az új otthonodban a Flip. Ezt követően tudjuk indítani az áthelyezést az új címedre.
Egyeztetni fogunk egy időpontot veled, hogy mikor történjen meg a szolgálatás beüzemelése az új otthonodban.
A szolgálatás a korábbi címeden mindaddig elérhető lesz az eszközeink segítségével, amíg az új lakóhelyeden nem aktiválják őket újra.
Neked csak annyi feladatod lesz, hogy minden eszközt amit adtunk neked korábban hozd át az új címre.
Fontos, hogy ha hamarabb kell kiköltöznöd a régi címről, mint ahogyan az újba beköltöznél, akkor az eszközöket tartsd magadnál! Azok nélkül nem tudod igénybe venni a szolgáltatásunkat!
- Nem tudom mi a Flip telefonszámom. Hol tudom megnézni?
-
A hívószámodat ellenőrizheted az ügyfélfiókodban vagy a Flip alkalmazásban, a Szolgáltatások menüpont Flip Telefon résznél. Emellett megtalálod az egyedi előfizetői szerződésben is, és minden számlán, amit kiállítunk neked.
- Miért jó ha letöltöm az APP-ot is?
-
Így még egyszerűbb lesz az ügyintézés, ha mobilon keresztül is eléred az ügyfélfiókodat.
Intézd pár kattintással számlabefizetéseidet, módosítsd a befizetés módját vagy az igénybe vett szolgáltatásaidat.
Minden dokumentumot egy helyen megtalálsz, és a leadott megrendeléseidet is nyomon tudod követni.
Ha letöltöd első kézből értesülhetsz az akcióinkról és fejlesztéseinkről is.
Ne késlekedj, töltsd le iOS és Andorid eszközödre mielőbb! További részletek a Flip alkalmazásról itt.
- Honnan tudom meg, hogy mikor jár le a hűségidőm a jelenlegi szolgáltatómnál?
-
A hűségre vonatkozó információk megtalálhatók az egyedi előfizetői szerződésedben, továbbá a szolgáltatód ügyfélszolgálatán is bármikor megkérdezheted.
- Mi a teendőm, ha elfelejtettem az azonosítót vagy a jelszavam az online belépéshez?
-
A flip.hu weboldalon a bejelentkezésre kattintva találod az "Elfelejtettem a jelszavam" lehetőséget. Erre a linkre kattintva add meg a bejelentkezéshez használt e-mail címedet. Ezt követően kapni fogsz tőlünk egy üzenetet a megadott e-mail címre. Kövesd az abban található utasításokat.
- Hogyan tudom külföldről elérni a Flip ügyfélszolgáltatot?
-
Külföldről a +36303440976 normál díjazású mobilszámon vagyunk elérhetőek. Ezen kívül írhatsz nekünk Facebook-on, vagy az info@flip.hu e-mail címre.
- Kihez tudsz fordulni, ha panasszal élnél egy szolgáltatással kapcsolatban?
-
Sajnáljuk, ha valamivel nem vagy megelégedve. Kérünk, hogy keress minket a 1446-n. Ha a problémádat nem tudjuk megoldani, akkor a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz, a fogyasztóvédelmi szervekhez vagy a békéltető testületekhez tudsz fordulni a probléma rendezése érdekében.